Volvo & Facebook – w 80 dni dookoła świata

Spis treści

Szwedzki producent samochodów Volvo oraz Facebook zorganizowały ciekawy konkurs… wirtualny. Chcesz przyczynić się do poprawy środowiska? Możesz odbyć podróż dookoła świata.

 

Nazwano go DRIVe Around The World. Polega na wirtualnym pokonaniu trasy (wspólnie ze znajomymi zarejestrowanymi na facebooku) dookoła świata w 80 dni za kierownicą Volvo C30.

„DRIVe Around The World”, rozpoczął się 16 listopada i potrwa aż do 5 lutego. Każdy kto zechce wziąć w nim udział, może się zalogować za pomocą strony Volvo na Facebook’u (www.facebook.com/volvo). Uczestnicy konkursu, nie grają tylko dla zabawy. Volvo Cars przeznaczyło na ten cel 15 000 euro, które przekaże w imieniu zwycięskiej drużyny, organizacji Myclimate prowadzącej kampanię przeciw zbyt wysokiej emisji związków węgla do atmosfery.

Zasady konkursu

Osoby biorące udział w konkursie, mają za zadanie przejechać wirtualnym Volvo C30 DRIVe – najbardziej ekologicznym samochodem z floty Volvo, którego spalanie wynosi zaledwie 3,8 l/100 km – 1333 wirtualne kilometry i przekazać go znajomemu z Facebooka, który zrobi to samo a następnie przekaże auto dalej. Dlaczego 1333 kilometry? Ponieważ tyle Volvo C30 DRIVe pokonuje na pełnym zbiorniku paliwa. Wirtualna trasa dobiegnie końca, gdy samochód wróci do punktu wyjścia. Zmagania wszystkich uczestników można śledzić na stronie konkursu. Dotacja, która zostanie przekazana w imieniu zwycięskiej drużyny organizacji Myclimate, pozwoli na neutralizację emisji dwutlenku węgla wygenerowanego przez jedną osobę w trakcie całego jej życia. Organizacja Myclimate jest certyfikowana złotym standardem przez ONZ, który został sformułowany przez WWF International oraz Greenpeace International.

Powiązane artykuły